רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 באפריל 2015

אהרן וידר משקר: לא היה לי חלק בסרטון

מאת סאטמארער

לאחר הסערה שהתעוררה סביב הסרטון שהוציא איש היח"צ החרדי יוסי גשטטנר, שם הוא משווה בין השנאה של הגויים ברוקלנד קאונטי (מונסי, סקווירא, קריית יואל) נגד היהודים לאנטישמיות של תקופת הנאצים והקריין של הסרטון זוהה כאהרן וידר, חבר המועצה החסידי בעירייה רוקלנד קאונטי. אמש כינס וידר מסיבת עיתונאים בו הכחיש את חלקו בסרטון והצהיר שלא נטל בזה חלק כלל.
הסרטון שעורר את הסערה: https://www.youtube.com/watch?v=7jDpIp3FbWE
במסיבת העיתונאים שב וידר ואמר שבעיית האנטישמיות עדיין קיימת נגד הציבור החרדי ושהיא מכת מדינה ובהחלט יש לראות השוואה בין תקופת הנאצים למה שקורה כעת.
ריצ'רד סנה, תושב המקום ובן לניצולי שואה הפציר בוידר שיגנה את הסרטון הנאצי המדובר וזאת מתוקף תפקידו כחבר בעירייה, וידר סירב שוב ושוב לגנות את הסרטון ואף לא התנגד לתוכן, לגבי הדרישה הישירה לגינוי הוא גמגם סיפורים מאמא שלו. סנה גם שאל את וידר, האם הוא חושש לחייו, לזה השיב וידר שלא, סנה המשיך ושאל, איך זה שלפני חודשיים הלכת לטלויזיה הארצית ואמרת שאתה כן חושש לחייך? וידר נותר ללא מענה.
אחד הנוכחים שאל את וידר האם למעשה צעקת הגעוואלד לאנטישמיות היא הסוואה לכל הפוילע שטיקעס, עבירות על החוק והגניבות שהחרדים עושים במחוז. גם לזה וידר לא ענה.
מומחים להקלטות טוענים בתוקף שוידר הוא אכן מי שקריין את הסרטון ושהוא שיקר במסיבת העיתונאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.