רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 במרץ 2015

בני ברק מלאה באנסים ה' ישמרנו עוד אחד נתפס ולא מצאנו שהרבנים יעשו משהו בנושא


את החילול ה' אי אפשר לתאר, זו תקופה ארוכה שבכל שני וחמישי מתפרסמות ידיעות על חרדים שנתפסים במעשים שה' ישמרנו, מדובר בסטיות שיודעים עליהם שנים ומסרבים לטפל בהם. הרבנים בבני ברק יודעים על הקורה, מפני שדבר ראשון רצים אליהם, אבל במוקם שיעשו משהו, יקימו קליניקות רפואיות במיוחד למי שזקוקים לטיפול בנושאים האלו, הם מעדיפים שלא לעשות שום דבר בתקוה כי זה יעבור בשקט ולא קולטים כי מספר הפדופילים והאנסים מתרבים מיום ליום ודוקא מפני שלא עושים דבר

וכך מדווח היום וואלה:
פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אליהו ליפא ברוורמן, בן 30 מבני ברק, בגין מעשה מגונה בנסיבות אינוס בילדה בת חמש. נוסף על כך, הוא נאשם בשיבוש מהלכי משפט, לאחר שהניא אדם ממודיעין עילית להגיש נגדו תלונה לאחר שביצע לכאורה עבירות מין בבנותיו.
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מוריה גרין, ב-8 במרץ נכנס ברוורמן אל חדר מדרגות בבניין בבני ברק שבו שהתה הקטינה עם חברתה ובעוד אביה עומד על המדרכה בכניסה לבניין, פנה אל הקטינה, שאל אותה איך קוראים לה, בת כמה היא ואיך קוראים להוריה. הקטינה, שידעה שאינה אמורה לדבר עם זרים, לא ענתה לו. לפי כתב האישום, אז הרים את חצאיתה של הקטינה וביצע בה מעשה מגונה.
בשלב זה נכנס אביה של הקטינה אל חדר המדרגות והנאשם, שהבחין בכך, חדל ממעשיו ונמלט מהבניין בעודו חולף בריצה על פני האב. הקטינה צעקה מיד לאביה: "האיש הזה הרים לי את החצאית והכניס לי את היד לתחתונים" והאב רדף אחרי הנאשם עד שתפס אותו כעבור דקה מסתתר בחדר המדרגות של בניין סמוך.
בבקשת המעצר נכתב כי הקטינה, כמו יתר הדמויות המעורבות, שייכת למגזר החרדי. לאחר המקרה שאלה הקטנה את אביה האם ברוורמן הוא "צדיק או רשע".

במשטרה העריכו כי ברוורמן הוא אנס סדרתי שתקף ילדות רבות נוספות במודיעין עילית, שם התגורר במשך שש שנים לפני שעבר לבני ברק. עם זאת, מלבד האישום בגין מעשה מגונה בנסיבות אינוס, הוא לא יואשם בעבירות מין נוספות. הסיבה לכך היא שכמה רבנים חתמו על הסכם עמו, שבמסגרתו הוא הוגלה ממודיעין עילית לבני ברק והתחייב לקבל טיפול במטרה לדכא את היצר המיני שלו. מנגד, הוא כן יואשם בשיבוש מהלכי משפט.
בכתב האישום מופיעה עדותו של אדם מלשכת רב במודיעין עילית, שסיפר כי בין השנים 2012-2006 הגיעו אליו תלונות רבות על מעשים מיניים שביצע ברוורמן בילדות קטנות בקהילה החרדית בעיר. אף אחת מהמשפחות, חברות הקהילה החרדית, לא רצו להתלונן במשטרה על מעשים אלה - עד המקרה שהוביל לגירושו לבני ברק.
מקרה זה מוזכר בכתב האישום נגד ברוורמן, ובמסגרתו מיוחסת לו עבירת השיבוש. על פי כתב האישום, בחודש יוני 2012 סיפרו שתי ילדות, בנות שלוש וארבע, לאביהן כי ברוורמן נוהג להרים את חצאיתן ולהושיבן על ברכיו. בתגובה, מנע האב מבנותיו לבקר בביתו של ברוורמן. האב העביר לברוורמן מכתב, שבו הבהיר לו כי בכוונתו לפנות למשטרה. לאחר שקרא את המכתב, רדף ברוורמן אחרי האב, אמר לו שהוא חולה ומקבל תרופות וניסה להניא אותו מלהגיש את התלונה. "מחר בבוקר אתה לא רואה אותי לעולמים", הפציר בו.
על פי כתב האישום, למחרת בבוקר התקשר ברוורמן אל אבי הבנות והמשיך להפציר בו שלא להגיש תלונה במשטרה. הוא הציע לו שהוא ואביו ישלמו עבור טיפול נפשי פרטי לבנותיו הקטינות. באותו היום, בשעות הצהריים, עזב הנאשם עם משפחתו את מודיעין עילית והאב ויתר על הגשת תלונה.
 אביו של ברוורמן העיד במשטרה כי לאחר שעבר לבני ברק, היה לוקח את בנו לקבלת כדורים וזריקות הדקפפטיל - להורדת הדחף המיני - למפגשים בעמותת "שלום בנייך" ואף מלווה אותו לכל מקום כדי שלא ילך לבד. עם זאת, בידי הפרקליטות עדות אשתו של ברוורמן, שלפיה לא ראתה אותו מזריק לעצמו את זריקת הדקפפטיל וכי שמעה מהרופא שהמשיב חדל מלהגיע לקבל את הזריקות בקופת החולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.