רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 במרץ 2015

49 שנות מחלוקת שקטה ו-22 שנות טרור בין האדמו״רים מבעלז ומחנובקה לקראת סיום

מאת בעלזער

אחרי שהאדמו״ר מבעלז ירושלים שמע שהאדמו״ר מבעלזא מחנובקה שלח בחזרה משלוח מנות למרות שאמרו לשליח לך לבית הגבאי [ולא החזיר בחזרה], האדמו״ר מבעלז ירושלים שלח את המתווך א. ל. לבית האדמו״ר מבעלזא מחנובקה, ואמר לו שמעון וואלף סיפר לי שנים שלרבי אין שליטה על הנגיד אנגלנדר וכי הוא מפריע לשלום

עכשיו אני רואה שהרבי הגיע להזמין אותי לחתונת ביתו הצעירה, הרבי מתקשר כל שנה בערב ר״ה לאחל ברכת השנים, כל חתונה הרבי שולח שליח עם הזמנה אישית, וכאן ממשיך הרבי מבעלז ירושלים אני רואה שהבעיה זה אצלי, לי אין שליטה על שמעון ואלף

וכך הציע הרבי מבעלז ירושלים לרבי מבעלזא מחנובקה, בא ניפגש פעם בכמה זמן במקום שקט ודיסקרטי שלא יהיה צלמים ותקשורת, כך שמעון וואלף לא יצליח לטרפד את המהלך, וכך המשיך ואמר: אתה הבן דוד היחידי שיש לי"

והמשיך הרבי מבעלז ירושלים וסיפר, כשהייתי ילד לבד, האבא של הרבי היה מגיע כל שבוע ויושב ומדבר, כמה היה טוב אותה הידידות

עכשיו רק ממתינים שהרבי מבעלז יצליח לצאת מהכלוב של זהב שהכניס אותו שמעון וואלף לשם, ותתאפשר השלום בין בעלזא ירושלים לבעלזא-מחנובקה בני ברק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.