רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 בינואר 2015

אברהם פרסטר, בוא נכניס אותך קצת לפרופורציות

מאת בעלזער


אברהם פרסטר, בוא נכניס אותך קצת לפרופורציות,
אז ככה, 
נכון שכשאתה מתלבש כל בוקר ורואה את עצמך במראה עם בגדים צבעוניים אתה עדיין מרגיש "קוף" אבל אל דאגה אברהם היקר אתה תתרגל,
נכון שעדיין קר לך בראש כי אתה בלי כיפה אבל אל דאגה אברהם גם לזה תתרגל,
נכון שכשהשכנים החדשים דופקים בדלת (ולא, לא כי הם מתעניינים בך, בשבילם תמיד תישאר חרדי מושתן....אלא פשוט נגמר להם החלב ואולי לך יש) אשתך "היפה" באינסטינקט של שנים מיד בודקת שהמטפחת מסודרת על הראש ונזכרת שהיא כבר לא צריכה אבל אל דאגה עוד מעט היא תתרגל,
מה שיש לי כן לומר לך זה שבהתחלה כשנהיית "נאור" חשבתי לעצמי מה מביא בן אדם נורמטיבי לעשות את המעשה הזה ולא כל כך הבנתי, אבל אחרי שאני קורא ורואה כתבות במדיה איתך ועליך אני מבין מה גרם לך לעשות את זה,
קצת ציטוטים:
ערוץ 10: יאיר לפיד החרדי חזר בשאלה,
ידיעות ירושלים: הסלב החרדי שחצה את הקווים,
ועל זה יש לי משהו אחד לכתוב לך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תן לי להסביר לך את התקופה הקרובה אצלך, בזמן הקרוב תיהנה מעוד הרבה כתבות ופירגונים במדיה החילונית, יחבקו אותך, יתמכו בך, יאהבו אותך, אבל בעוד תקופה לא ארוכה שתרגיש כבר בטוח בעצמך ומעורבב חזק עם הברנז'ה "הנאורה" תרגיש פתאום את הכתף הקרה המוכרת כל כך לקודמים לך..
קבל עצה ממישהו שאוהב אבל אל תגלה שאני אמרתי... כשכבר לא תקבל יחס לך (עם כל המשפחה, כמובן) תתנצר ואל תשכח להזמין צוות צילום לטקס ההטבלה, זה עובד... תקבל הרבה רייטינג
וכשזה גם ייגמר אז נשמה עצה אחת נשארה לי תתאבד.. זה תופס כותרת..
חוץ מזה שום דבר לא עזר לך ולאשתך אתם נראים ונשמעים חרדים ולא יעזור כמה שתכפיש ציבור שלם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.