רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

שנה קשה ומכרעת אבל רק התחלה לעתיד שונה - נערכים לשנת מלחמה קשה

עברנו שנה מאוד מעניינת, קשה מאוד לסכם אותה מפני שעברנו בה כל כך הרבה דברים שכל אחד מהם ראוי למקומו, אין פינה שלא קרה בה משהו רציני ומכריע, בש"ס הגלגל מתגלגל ואינך יודע לאן זה מוביל, ברחוב הליטאי הוכרעה המערכה בפילוג שאין דרך עוד לחזור ממנו, הרבה דברים קרו במשך השנה שיצקו מצב חדש כזה שניאלץ להתמודד עמו בשנים הבאות

עבורי היתה זו שנה קשה מאוד, מפני שזה לא קל להרים בלוג שכזה לבד, וב"ה לא החסרתי יום, וכאן אבשר לכם כי אני מכין אתר חדש שיתחיל להופיע בקרוב מאוד שם החומר יעלה מיד לא כמו בבלוג שהכל ממתין עד שמגיע למקומו ולעיתים חומר ממתין יום שלם עד שהוא עולה, באתר נדאג שמיד איך שמגיע החומר הוא יעלה

בשנה האחרונה עברנו תקופות ומצבים מעניינים וגם קשים התמודדנו עם מי שביקשו להזיק לנו פיזית ולא הצליחו ב"ה, והשנה הבאה עלינו גם היא לא תהיה קלה מפני שניצבים אנו בפני אתגר גדול שיביא הרבה אקשן לבלוג הזה, ואל תופתעו אם בקרוב מאוד תחומים שקצת נרדמו ישובו לחיים

ראש השנה היא בהחתלת שנה ולא בסיומה, מפני שהקדוש ברוך הוא נתן לנו מתנה והיא 'התחלה חדשה', בניגוד למה שצריך היה להיות שבסיומה של שנה מסיימים וזהו זה, ראש השנה היא בשנה החדשה בשביל שנזכור ונדע שמה שהיה היה, ועלינו להיערך לעתיד טוב יותר, ומבחינתי מלחמתי יותר, עד אשר נשיג את המטרה והיא ביעור השחיתות החרדית בכל מקום

לאחר כמעט שלש שנים בבלוג אני יכול להרים ידים ולהודות לה' על שהצלחתי במשימה, הטרור והאלימות ירדו ברחוב החרדי בהיקף שאי אפשר לתאר, מי שסבלו שנים יודעים להעריך זאת ואומרים לי כי בזכות הפעילות הזו הם יכולים להכנס לבית המדרש ולא לפחד שיכו אותם, היום חושבים עשר פעמים לפני שעושים משהו מפני שיודעים כי ידווחו, וזה כבר טוב שחושבים לפני שעושים, ולא כפי שהיה קודם שעשו ומאוחר יותר כשהדברים התפרסמו היה זה מאוחר מדי

השתדלתי ועשיתי ככל שיכולתו ואי"ה בשנה הקרובה אשתדל להוסיף עוד יותר מפני שעבודתי זו היא עבודת קודש, אני מקריב את עצמי למען מטרה למען הציבור שזקוק למי שיגן עליו מפני גברים אלימים, ומפני מי אשר רודפים אותם ואינם יכולים להתגונן, אמשיך לעשות זאת, הבלוג פתוח לכולם לכל חוגי הציבור ואין זה משנה מי, כל מי שנרדף כאן מקומו אנחנו נעשה את העבודה נלחם ברודפים כפי שאני עושה כבר שלשים וחמש שנה

ובינתיים כשאני ניגש לראש השנה שלי, אני מתפלל ומבקש מהקב"ה שיגן על עמו ישראל, אני לא מבקש לעצמי כלום אלא אך ורק לכלל ישראל, מפני שראש השנה הוא יום שכל כולו כלל ישראל, שיכתבנו לחיים טובים ובעיקר לישועה וגאולה, כבר סבלנו מספיק הגיע זמן גאולתנו אני רוצה להאמין כי השנה הקרובה היא השנה שבה נזכה לראות את הגאולה ואם לא, לפחות את הסימנים שזו השנה האחרונה לפני הגאולה, יש לי סיבות רבות להאמין מדוע שבמוצאי שביעית זו נזכה לגאולה, ובינתיים נעבור את התקופה שעל פי דברי הנביאים תהיה קשה מאוד, אבל הם שווים בשביל שנזכה לגאולה האמיתית והשלימה ובעגלא דידן

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.