רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

נבזותו של יחיאל באב"ד כיצד הוא גנב מיהודי כסף הונה אותו ועבד עליו בעיניים

כפי שכבר סיפרתי לכם בשבוע שעבר, מאז התחלנו לדווח על מה שקורה בתחום הדיינות מציפים אותנו עם סיפורים משמרי שיער, כאלו שפשוט לא להאמין עד להיכן הרחיקו מי שקוראים לעצמם דיינים, אני מרכז את הדברים, חלקם לפחות אני חוקר אישית מדבר עם הנוגעים בדבר, ואם תשאלו מה עם הדיינים הם לא רוצים לדבר אז הבעיה היא שלהם בלבד, זכותם להשיב כאן, וככל שיכתבו ויענו מתחייב אני כאן להביא את דבריהם

הגיע אלי יהודי תושב בורו פארק ומספר לי את הסיפור הזה, יש לו סכסוך עם אחותו וגיסו על צוואת האבא - שהוא עדיין חי - הוא פנה ליחיאל באב"ד בבית הדין של טרטיקוב הוא חשב שהוא יהודי ישר, סיפר לו את הסיפור וביקש להזמין את אחותו וגיסו לדין תורה, הוא לקח ממנו חמישים דולר ושלח להם הזמנה לדין תורה. עבר חודש והם לא ענו הוא בא שוב וביקש שישלחו הזמנה שניה, הפעם לקח ממנו 75 דולר ושלח הזמנה שניה

עבר עוד חודש והצד האחר לא ענה הוא ביקש שישלח הזמנה שלישית, אבל כאן אמר לו יחיאל באב"ד כי אי אפשר לשלוח מפני שמדובר בנושא שלא שייך על זה דין תורה, מאחר והאבא עדיין חי, אז אין כל ערך לצוואה

שאל אותו היהודי אז למה לא אמרת  לי את זה בהזמנה הראשונה, ואם אכן לא שייך דין תורה על זה אז בבקשה תחזיר לי את הכסף של שתי ההזמנות ויחיאל באב"ד אומר לו שלא מחזירים כסף מפני ששלחו הזמנות, אבל האיש המשיך להתעקש הלא אתה קובע כי מדובר בנושא שלא שייך על זה דין תורה אז למה לא עצרת אותי מיד בהזמנה הראשונה ונתת לי להמשיך לשלוח הזמנות, האם בשביל להוציא ממני כסף?

באב"ד ענה לו תבא אחרי שאבא שלך ימות ואז נראה מה עושים ולא החזיר לו את הכסף

2 תגובות:

  1. חייםהגזמת
    אפשר לחשוב לקחו ממנו כסף כי ככה הנוהל שעל הזמנה שולחים כסף, אני מאמין שהמזכיר לקח ולא הדיין באמצע, ואחר כך בעקבות ההזמנה והתגובה של הצד השני זה התשובה שהוא קיבל, ומכיון שכך הנוהל לשלם על הזמנות לא יכול להיות שלפנים משורת הדין היה צריך להחזיר לו כסף אבל אתה מגזים לקרוא לדיין בישראל שעשה נבזות וגניבה על סמך הסיפור הזה (שדרך אגב כל המקור שלך הוא אותו אדם שלא מרוצה מהדין שנאמר לו)

    השבמחק
  2. הבת של באבד התגרשה בסיפור לא נעים והוא חשב שבגלל שהוא דיין הוא כל יכול והחתן נמסכן בא לכ"ק מרן האדמור: מהרנ:ץ מבאבוב זצוקללה"ה שיעזור לו ומאז באבד מחכה לנקום בבאבוב בדיוק כמו שאברום א' לעזער רצה לנקום באדמו"ר זצ"ל ולכן הוא משלם לו על השגחה באולם של א א ל כביכול תשלום על ההשגחה וד"ל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.