רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

התרגשות גדולה בגור הרבי לא נוסע לגרמניה ומגיע לשבת לירושלים אבל לא יהיה אדורכגיין ולא שלום נעמען וגעזעגענען ולא יהיה טיש

עד לפני כמה שעות זה היה מוטל בספק, אמנם כבר אתמול הודיעו שזה מה שהרבי מתכנן אבל רק היום יצאה הודעה רשמית שהרבי מגיע לשבת לירושלים, אבל הודיעו גם שלא יהיה אדורכגיין לא יהיה שלום נעמען וגעזעגענען ועיקר העיקרים לא יהיה טיש. ומדוע? לא אמרו

אלפי בני ישראל ולא רק חסידי גור מבקשים לדעת מה שלומו של הרבי מגור, ולו ידעו ראשי החסידים כמה אימיילים וטלפונים אני מקבל מידי יום ממי המבקשים כל פיסת מידע הם היו מבינים כמה חשוב שהם יפרסמו בעצמם כל יום או לפחות אחת לשבוע ידיעה ברורה. שומעים כל יום על רבנים ואדמורי"ם שמגיעים לקיים מצוות ביקור חולים אצל הרבי. לא היה יום שלא היו לנו דיווחים כאלו והרשימה של המבקרים ארוכה מאוד, ובכל זאת הכל המתינו וביקשו לדעת האם הרבי נוסע לגרמניה כן או לא

מתברר, כי היו הרבה מחשבות כאלו, אבל בשל כמה סיבות הרבי החליט לדחות את הטיפולים, ועיקר העיקרים בשל כמה חתונות שיש לרבי והוא צריך להיות שם. בשבוע הבא שתי חתונות ושבוע שלאחר מכן חתונה אחרת, מדובר בחתונות של משפחת אלתר מצאצאי אדמור"י גור ומשפחת האדמו"ר

מה שהדאיג רבים זו המציאות שהרבי פסח על מחותנו היושב שבעה על אמו ולא הגיע לנחם. ביום האחרון בטרם שקמו הרבי צלצל וניחם בטלפון

מה מצבו הרפואי של הרבי, אז נקבע כך, הרבי חלש ולא תמיד מתפקד כמו שצריך. למרות שראשי החסידים מנסים לשחק אותה כאילו שהכל בסדר ואין כל בעיה, אז נאמר ברורות, הרבי זקוק לרפואה, ואין לנו ספק שהקב"ה ירפאהו ובמהרה. זו הסיבה מדוע שהרבי לא ינהל שבת רגילה כמו שמתאים לשבת ראש חודש אלא רק ייצא לתפילות ויתאמץ במינימום המתחייב בתקוה כי הכל יעבור בשלום

הרבי זקוק למנוחה ובעיקר לטיפולים. זו הסיבה מדוע חשבו שהרבי יסע לגרמניה. אבל מאחר והדברים התפרסמו ניסו להביא את הרופא לישראל, הרבי לא רוצה לשבש את חודש החגים המתקרב ובא ולכן הוא לא מתחיל בטיפולים העלולים להחליש אותו, הטיפולים נדחים ללאחר החגים

בשבת צפויה השתתפות של אלפים בבית המדרש לרגל שובו של הרבי לבית המדרש

58 תגובות:

  1. הרבי צריך טיפולים במה? האם זה 'יענע מעשה' ?
    מה המצב? חמור ח"ו/יציב/טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. ר' חיים, אולי תענה לי על זה

      מחק
    2. כתבתי פעם שאני נזהר בין ציבורי לפרטי, מה שהציבור צריך לדעת אני מפרסם, מה שענין פרטי גם ולמרות שאני יודע שהרבים רוצים לדעת כל פרט, אני לא זה שיפרסם אותם, מפני שזה כבר תחום אישי

      יהיה זה לא הגון מצידי אם אפרסם דברים כאלו במקום ציבורי

      מחק
    3. אפשר במייל?

      מחק
    4. אם באמת הרבי אמר לר"ד סולוביציק מה שמפרסמים אז הם יכולים כבר לחשוב על היום של המחר וירחם השם מצדו זה סגור

      מחק
    5. למה לחשוב כה עקום?

      מחק
    6. העתק מצימוקים:
      הרבי מגור לר' דוד סולווייצ'יק: כבר אין מצוות ביקור חולים
      בגור מספרים החסידים שר' דוד סולובייציק מבריסק שהיה השבוע אצל הרבי, הוא תמים וצדיק, ואמר לרבי שבא לקיים מצוות ביקור חולים. וענה לו הרבי: שזה כבר לא ביקור חולים

      מחק
    7. לידיעתך: הרבי הוסיף [לפי השמועה] ופירש דבריו ואמר, שעתה הוא כבר נחשב כבריא.

      ה' ירפאהו לאריכות ימים ושנים.

      מחק
    8. השמועה אומרת שמדובר ביענע מעיישה באיברים הפנימיים והמצב לא פשוט

      מחק
    9. הוא נחשב כבריא ולא יכול לתפקד כ... וכו'

      מחק
    10. בר פלוגתא של "רב סרן שמועתי"15 באוגוסט 2012 בשעה 14:26

      א. הלא תודה ששמועות ניתן היום להפיץ איזה שרוצים [אף שהרב שך נצפה הערב בבני ברק מטייל...] ללא שום יסוד. כך שמשמועות אין "שום" ראיה והוכחה.

      זו הסיבה שאמונות כ"אומן בראש השנה" [ועוד רבים דומים] סוחפים אלפים רבים, אף שאין לכך מקור ברור מר' נחמן רק מתלמידו, דבר שהיה אמור לפחות לציבור נרחב להבין שאין סברא לצאת מהארץ לחו"ל לחג. אך תמיד, וביותר באמצעי התקשורת כיום, כל תעמולה של רגשות סוחפת המונים.

      כבר אמרו שלפי המצב בעולם היום, יתכן גם "עשן בלי אש". הגע עצמך, אם הרבי מגור שיש לו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות למידור הידיעות מצבו, רוצה להסתיר, אין כמעט סיכויי דליפה של חומר אמיתי.

      שמועות הלא ניתן להפיץ מה שרוצים, אך מאין הביסוס.

      בכל מקרה נייחל שהרבי מגור "לשנה טובה ייכתב וייחתם לאלתר לחיים טובים וארוכים".

      מחק
    11. אם אתה מפקפק באמינותו של ר' נתן התלמיד המובהק והמוסמך על ידו של "ר' נחמן-שנסתלק" בגיל צעיר בהרבה מתלמידו והוא המדפיס והמפיץ של תורת רבו ר' נחמן אז אין לך בכלל ר' נחמן נקודה זכותך לחשוב מה שבא לך בראש אבל הציבור לא תמים כמוך כי לכל רבי חייב להיות תלמיד מובהק המוסמך להעביר את תורתו כמו משה רבע"ה ויהושע בין נון וזה היסוד שבו מתחיל פרקי אבות

      מחק
    12. אין לי כח לפצוח בוויכוח עתה, אך אני סבור אחרת ממך. פסוקים ציטוטים והשוואות ניתן להביא לכל השיטות והיפוכיהם.

      עכ"פ לכל הטררם הזה של אומן, אין הרבה מקור, - עכ"פ ליהודי מבחוץ.

      מחק
    13. כנראה שאתה חכם יותר מהקדושת יום טוב ומהרבי מקוצק ועוד רבים וטובים שכמובן לא הגיעו לאצבע הקטנה שלך

      מחק
    14. אין לי כח להתחיל עם סערת הרגשות של ברסלבים. אני שייך ל95 האחוז האחרים מכלל ישראל, אך אין לי הכוחות להתווכח עם שטף של רגש...
      אחי, "יהי לך אשר לך".

      מחק
  2. "התרגשות שהרבי לא נוסע לגרמניה"
    מי שהאמין לסיפורי סבתא של השמאלנים והשונאים של גור, אז למה שעכשיו יתרגש שזה לא נכון? האי זה מה שהם כן רצו שיהיה.

    השבמחק
  3. בדרך אגב: אולי תעשה חשבון הנפש מה גרם לכם לכ"כ הרבה שונאים ושמאלאנים ... לאחר שבתחילת ההנהגה היה לרבי שליט"א הערצה של 99 אחוז ...
    זה אתם הקיצונים גרמתם והרסתם לו הכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד שנאו את היהודים. כל הדורות. מה לעשות...

      מחק
    2. ותמיד כשהגויים הרודפים "שילמו" לעתים מעט שבמעט על מעשיהם, במקום לערוך חשבון נפש ותשובה, הם פטרו את עצמם, ש"מה לעשות, תמיד שנאו אותנו"...

      מחק
    3. נו, התווכחו על הנושא מספיק יש כאן העתק דבק מהוויכוכים הקודמים. שום דבר לא השתנה

      מחק
    4. אנו בתוכנית "חזרה ושינון". אקווה שלא יהיו בסוף ה"זמן" מבחנים ...

      מחק
    5. תמיד הוא מנסה לעורר וויכוחים על לא דבר ולהשפריץ את הרעל שלו.

      לא, לא, לא,
      אני לא מצפה לתשובה, לא מיונה ולא מיודיל ולא מטוביה

      מחק
    6. לא כל מי שאומר אחרת ממך ומנסה שלא לאפשר לכם לשקר ולהטיל את חיתתכם הידועה,, הוא משפריץ רעלים.
      "הלא אם תיטיבו, שאת, ואם לא ... לפתח חטאת רובץ".

      מחק
    7. גם לא מאקר

      מחק
    8. חבל שכל "אמת" שלא מסתדרת לך, נחשבת לרעל.

      מחק
  4. ההבדל בין חכם לטיפש, שהחכם לומד מטעויות העבר. תלמודו ותפסיקו להאשים האחרים בצרותיכם. רק תבינו שהתנהגותכם הברוטאלית שלא היתה אצלכם מעולם בכאלו רמות, גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים, גרמה לכם הרבה נזק.

    השבמחק
  5. זה פשוט דמגוגויה!
    אף פעם לא אהבו אותם. תמממממממיד היה נגדם!
    כל אלו המדברים גדול, "אצל הבית ישראל זה היה אחרת" "בזמן הלב שמחה כולם היהו איתו" "את הפני מנחם כולם הסכימו" העובדות אנים נכונות. נקודה! כל מי שיודע קצת מהנעשה- יודע!
    אבל מה זה מפריע ל"שונאים" שכאיללללו דואגים לגור.. להמציא דברים וסיפורים לציבור...
    אז על מה ולמה אתם פתאום "דואגים" להם??

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס15 באוגוסט 2012 בשעה 21:32

      דוקא אנחנו לא דואגים לגור אנחנו ודאגים להגן על עצנו מפני הבריונות הגוראית ןכן כבר בזמן האמרי אמת (לפני השואה) הגעררס היו בריונים ע"ע אלכסנדר שגור נלחמו נגדם כיוון שהם היו רבים מהם

      מחק
  6. איש יקר ! היינו וחיינו בזמנים ההם. תמיד היתה הערכה בסיסית וכבוד רב אצל 90 אחוז מהציבור לרביים מגור ולדעתם.

    בעיקר אצל הבית ישראל. אצל הלב שמחה פחות, אך עדיין בהחלט. אצל הפני מנחם, בתחילה היה המצב קשה יחסית, אך הוא הלך ועלה במהירות עם כל שנה שהנהיג. אך כיום המצב הפוך כל שנה, גם בחוץ וגם בתוך גור כפי שהנני שומע, [זולת אצל הדור צעיר שלא ידעו ולא שמעו משהו אחר, להם ניתן למכור ה-כ-ל . וחבל מאוד. כי היו ממנו תמיד הרבה ציפיות.

    השבמחק
  7. סקופ
    השדרן יוסי אייזנטל והשדרן רונן גרוס עוזבים את רדיו קול חי
    בדוק!!!

    השבמחק
  8. האם התמונה של הרבי מגור כאן, היא ישנה, או חדשה - ממתי ?

    השבמחק
    תשובות
    1. ישנה מאוד, יש לי אוסף של יותר מאלפיים תמונות של אדמור"י גור מאז ה'בית ישראל' ומאות תמונות של הרבי הזה

      מחק
    2. אולי תפרסם את אלפי תמונותיך בבלוג נפרד לרווחת הציבור?!

      מחק
  9. חיפשתי דרך להעביר לך את הידיעה

    השבמחק
    תשובות
    1. כל ידיעה חשובה - יש לי היום 16 בלוגים ויהיו עוד - המטרה היא לחלק את הנושאים לכל נושא המקום שמתאים לו, תעביר לי באימייל ואני יעלה את זה במקום המתאים

      מחק
  10. חיים
    הרבי מגור נמצא היום בבנין של שולם פישר בצפת בעיר העתיקה
    אתמול ראיתי שם את רכבו ואת נהגו נוהג בה,
    וידוע לי באופן אישי שהוא שם
    אין לי מושג אם זה סוד או לא, אך זה מה שאני יודע וכותב כאן

    השבמחק
    תשובות
    1. מה אתה מבלבל את המוח, אני הייתי וראיתי אתמול את הרבי בבית מאיר !!

      מחק
    2. אתה שקרן !!

      ר' חיים תברר בבקשה את הענין, איפה הרבי מגור נמצא כרגע או היכן הוא היה נכון לאתמול.

      הרבי מגור היה בצפת וראיתי שם את רכבו ואת נהגו וחבל שלא צילמתי אותו.

      מחק
  11. יש לך אוסף תמונות של כל האדמורים? או רק של גור? ואם כן מדוע? ואם על אף שיש לך הסבר לכך נניח האדמורים זצל שאחזת מהם אני מבין אבל הנוכחי שאתה מבקר אותו יום ולילה ומקדיש זמן מדי יום לפרסם את מעלליו כביכול בשביל זכות הציבור לדעת וכו׳ מה מניע אותך לאסוף תמונות ממנו.
    נא להשיב כדי להרגיע את סקרנותי

    השבמחק
    תשובות
    1. בן כמה אתה, על פי זה אני ישפוט את שאלתך. אם אתה צעיר אז אספר לך שאני מוציא לאור עיתונים מאז שנות הלמדי"ם והייתי צריך את התמונות אספתי במשך 40 שנה תמונות כאלו של כולם לא רק של גור, יש לי היום יותר ממיליון תמונות של אנשים אירועים ופשקווילים

      מחק
    2. הבעיה שלי זה זמן איך עושים את היום 48 שעות, אם היית מכיר את סדר היום שלי אני עושה כל מאמץ שלא לבזבז רגע מיותר להספיק מה שיותר, יש לי כמה תפקידים שאני מקדיש גם להם את הזמן, ובכל זאת גם זה בתכנית. בקרוב יהיה בלוג שתפקיד הגולשים יהיה לפענח את המצולמים מי הם ואיפה זה צולם

      מחק
  12. חיים אני לא יודע מה אתה מבלבל בשכל כל יום אני יודע מה מצב הרבי ותפסיק לעשות צחוק מעצמך ולכתוב שהוא היה אמור לסוע לגרמניה כי אני יודע מי המציא את זה ותזכור לקחת את הכדורים בזמן אם לא קופרברג ישלח לך עוד

    השבמחק
  13. לא מאמין לך

    השבמחק
  14. שונאים את גור או לא שונאים את גור, מה הקשר כאן.
    בעניין מצב בריאותו של הרבי, שאולזון מבלבל לכל העולם את השכל.
    לא כי אני יודע שהרבי בריא או חלילה שלא, אלא אני יודע דבר אחד: אם בגור שמוכנים למסור את הנפש בשביל בריאותו של הרבי לא יודעים מעט מזעיר ממצבו, אז אין מצב ולא ייתכן בעולם כי שאולזון או ''שמועות רחוב'' יודעים מה המצב.
    אם בני האדמו"ר לא יודעים מה מצבו של הרבי (מהסיבה הפשוטה, 9 ילדים זה אומר 18 בני זוג, תוסיפו נכדים גדולים שמקשיבים מאחורי הקיר, מקורבים מאוד לבני הרבי ועוד.... קיבלתם 30-50 אנשים לפחות שיהיו ב''סוד העניינים'' ומכאן הכל עף החוצה בתוך דקות), אין מצב שלשאולזון יש מקורות בתוך בית הרבי.
    היחידים שיודעים את מצבו של הרבי הם: הרבנית, בנו ר' נחמיה (ולא כאן המקום להרחיב מדוע דווקא הוא), סגן שר הבריאות ומקורבו-ר' יעקב ליצמן, העסקן ר' מנחם גשייד, העסקן ר' אלימלך פירר, ורופאיו השונים.
    אילולא פליטת הפה של הרופא המנתח מבית החולים הפרטי בהרצליה, גם את ענין הגידול לא היו יודעים כלל!!
    תפסיקו לבלבל בשכל. לא כי זה מפריע לרבי (אני מאמין שלהיפך, כמו להבדיל שמכריזים על בן אדם חי שהוא מת וזה סגולה לאריכות ימים, כך גם בבריאות) ולא שזה מפריע לחסידים-מה אכפת להם מה תספרו ומה תגידו, אלא פשוט תפסיקו לתלות תקוות (אוי לנו שזה המצב) ותפסיקו להתבייש (אולי בפעם הראשונה בתולדות החסידות בארץ הקודש) שאינכם יודעים את המצב, בניגוד למצבי אדמו"רים אחרים שממלאים את הפרנצ'עס ע"י הפצת ידיעות מדוייקות על מצב בריאותם או על כמות האגסים שרכשו עבור הטיש.
    להבחל"ח, כשהאדמו"ר מויז'ניץ זצוק"ל היה חולה כולם ידעו את מצבו בכל רגע נתון, וכן האד' מנדבורנה והרב אלישיב ועוד..., בגור החליטו (וממש לא משנה מה הסיבה) לא לספר את מצב הרבי וזה פשוט משעמם את הרחוב. ניתן להבין אתכם, חסר רבי חולה שיכול למלאות את בור המקווה בסיפורים. אולי חוסר הידע יביא את הקב"ה להחלטה להחלות (ח"ו) עוד אדמו"ר שיאלץ לפרסם ברבים את מצבו (כי שאולזון ידרוש זאת ממנו בתקיפות בשם אלפי מבררים דאוגים מע"ג בלוג באינטרנט) ואז תשומת הלב תוסט ממצבו של האדמו"ר מגור שליט"א.
    מה שיהיה מעניין בכזה מצב, שהשמועות ברחוב יתחלקו לשניים: אלו ששונאים את הרבי מגור (כי כך מסור להם מדור דור) ימשיכו לטעון כי הוא במצב אנוש, ואלו שלא היה להם נושא לשיחה ו"ידעו בוודאות" כי מצבו אנוש, ירפאו אותו בן לילה בסיפוריהם הארוכים והמשמימים בין הורדת החולצה לגופיה במקווה השכונתית.
    תבינו, ---אף אחד לא יודע (לפחות כעת) את מצבו של הרבי מגור, לטוב ולמוטב---
    חד וחלק.

    השבמחק
  15. אף אחד לא יודע והרבי לא יכול לקבל קהל ואפילו רק שיגידו לו גוט שבת ולא יכול לערוך טיש ממש בריא-אולם נו נו ועוד בשבת ר"ח אלול כולם טיפשים ואתה החכם מכל האדם כי הפסקת אם בכלל התחלת ללמוד בכלל ובעיון בפרט העיקר שאתה ממלא את כריסך באוכל

    השבמחק
  16. אני מגיע מהבית מגור
    ואני לא מבין אתה חיים כל הזמן כותב שיש חוק התישנות מה זה שקטנוניים ולא נותנים לגראי"ל לבא לבקר סיום הש"ס היו לך כמה ביקורות ונגד ר' שמואל והרב שך מותר לך לבזות אותם בכזאת צורה בגלל משהו שעשו לחב"ד לפני יותר מ-20 שנה??? ועוד נהייתה פה כמו בכל התקשורת מוכר את הדעות שלך ומנסה להשפיע דרך הבלוג את הדעות שלך על כולם אני לא מבין בהתחלה עוד היה נחמד גם השונאים למחבלים אבל מיום ליום הכתבות יותר ויותר מקצינות לאיפה אתה מוביל אותנו???? אתה רוצה שלכל הציבור לא יהיו מנהיגים ונהיה כמו חב"ד עם האייפונים וכדו'

    השבמחק
  17. כל יום הרבי מגור מקבל קרוב ל100 איש מלבד רבנים ועסקנים הנמצאים בחדרו לפעמים עד כדי מחצית השעה.
    מענין פתאום כולם דואגים לשלומו...........

    השבמחק
  18. ראיתי את הכתבה שלך על מה שהולך באשדוד ואני כותב לך שאם היתי יכול להישבע הרבי מגור יכול להכין צואה אין לו סיכוי ...

    השבמחק
    תשובות
    1. ילדון תתבגר!!!

      מחק
    2. התבגרתי וראיתי שמה שאתם המושחתים יודעים זה רק להרוס את כל היהדות למען האינטרסים המושחתים שלכם

      מחק
    3. איזו כתבה על אשדוד הקשורה לגור ?. אל תדבר בקודים ותשאירנו קרנים מחוץ לתמונה.

      מחק
    4. אולי תבאר לנו, מה הקשר בין מה שקורה באשדוד, לצוואה מרבי מגור ?

      מחק
  19. טיש רגיל השבת בגור כמו בימים הטובים

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים תשובהזון16 באוגוסט 2012 בשעה 14:19

      מה עשית ??? אתה הולך לשבת בראש השולחן???

      מחק
    2. בזכות הפרסום יהיה טיש, אני אשב בטיש בניו יורק וארגיש כאילו ישבתי בירושלים

      מחק
  20. עד עכשיו חשבתי שהכתבות שלך נובעות משנאת גור והרב אויערבך ועוד קהילות...(ואולי וייתכן שטעיתי).
    אחרי שראיתי שאתה באמת אידיוט (בזכות הפרסום יהיה טיש) אני נרגע.
    אין אחד בעולם שינסה להתחיל להאמין שבגלל הפרסום שלך באמת הלחצת את הרבי מגור או את מקורביו והם החליטו לעשות טיש.
    באמת, כעת נרגעתי (וכנראה שעמי עוד אלפים).

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.