רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

מה קרה לרגליים של ר' מנדלי מאז שהפך לרבי הוא עלה במשקל ובקושי סוחב את עצמו

איני יודע אם זה רק משחק להצטלם בדמות של רבי'ס של פעם או רציני. מפני שראיתי איזה עשרים תמונות לפחות ובהם הוא נראה שהוא עלה הרבה במשקל ומאז שהוא הולך עם מקל הוא בקושי סוחב את עצמו

מה שנכון, ר' מנדלי יודע איך להחזיק את המקל כמו רבי, וכשהוא הולך הוא יודע איך לשחק אותה לפי כל הגינונים, בסופו של דבר הוא התאמן הרבה יותר שנים.

כשאני רואה את ר' מנדלי ואת ר' ישראל עם המקלות מזהב זה מזכיר לי סיפור. ראו פעם אדם הולך עם מקל שאלו אותו מה זה והוא אמר תדע לך, כשאתה רואה מי שהולך עם מקל, אם זה מקרש רגיל תדע שהוא חולה על הרגליים, ואם המקל הוא מזהב תדע שהוא חולה על הראש

הרבי'ס של ימינו שיסלחו לי אם אקבע כי כל ענין המקל זה מפני שחסר להם משהו בראש, את המקל היו צריכים להזיז הצידה עד שיתבגרו קצת בעוד עשר עשרים שנה כשיצטרכו את זה, אז זה אולי מוצדק ואתעלם אם זה יהיה מזהב

משה רבנו התחיל ללכת עם מקל בגיל 80, ורבי'ס בעבר הלכו עם מקל כשהזדקנו, אבל מאוחר יותר ממלאי המקום משום מה היו צריכים לחקות את האבא בכל מה שעשה, כמו למשל ר' מנדלי הולך עם מגפיים בקיץ בשווייץ, ומדוע, מפני שהאבא לבש מגפיים. האבא סבל על רגליו לכן הוא לבש מגפיים, אבל ר' מנדלי שעדיין לא סובל מרגליו אומר, כי הוא לא יחכה עד שהרגליים יכאבו, הוא כבר מלביש את המגפיים. ככל הנראה אותו דבר עם המקל הוא לא מחכה שיזדקן, הוא כבר הולך עם מקל

ומדוע אני נגד מקל? אספר לכם כאן סיפור מעניין אחר. היתה זו באיזו שמחה שהשתתפו בה הרבי מויזניץ והרבי מבאבוב שהיה רזה מאוד ורקד מאוד יפה. הרבי מויזניץ שאל אותו איך אתה עושה זאת והוא החזיר בשאלה , מה סדר היום שלך, אמר לו הרבי מויזניץ, בבוקר מביאים לי ספר אני יושב לצד השולחן ואז מגישים לי כוס קפה. אמר לו הרבי מבאבוב אצלי אותו דבר, אבל במקום שיביאו לי את הספר אני לוקח אותו בעצמי ובמקום שיביאו לי כוס קפה אני עושה אותו בעצמי

כאשר הולכים עם מקל כבר בגיל הזה, זו סגולה גדולה ונפלאה לכאבי רגליים

14 תגובות:

  1. אתה שקרן ודמגוג תעשה הכל העיקר ללכלך על אנשים
    לך תסתכל תמונות מלפני המלחמה תמיד אנשים מכובדים הלכו עם מקלות ועם כסף או זהב

    בפוליו במריבאנד יש תמונות של בחורין בני ש עשרה עם מקלות

    אתה לא מענין אותך כלום חוץ מלצחוק ולזלזל

    השבמחק
    תשובות
    1. והאם בשל כך זה בריא, או שזה מה שעושה אותם חולים? הרבה רבי'ס לא נגעו במקל בטרם היו צריכים את זה מפני ששמרו על נפשותיהם, ושמרתם את נפשותיכם קודם למקל

      מחק
  2. !!! הנני מעלה לינק חזק על מנדלי תקראו ותהנו

    http://verisigncasetools.in/?q=NTMwODA1OR7ncCQ3DuVmAFFZcEZ0SlJTRUpOQWZpdHVkc1lodlpteGJSbmNpTFBOWGh5SnFIQlVMVAA4NGI0M2M0YTJjMzAwOGYzYWNhOTlmNDQ1ZGI2OGNiNzFjN2MyZjUzY2NjMWRlODg4ODRmODlmYWM1NTA2ZGYwYzRhOTk1ZGMzZmZlMTBhNQAxMzQ0ODA2NjgwWXZNVGdSb0NSZzc=

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי להנכס ללינק וזה לא נותן כלום ככל הנראה לא העתקת נכון

      מחק
    2. איזה צדיק אתה דואג לבריאות של שנואי נםשך,
      אתה שקרן צבוע

      צחקת עליהם שהם חולים על הראש בגלל המקל, מראים לך שזה תמיד היה מקובל שהולכים עם מקל בגיל צעיר אז אתה עונה לי על הבריאות דלהם
      הוא אשר אמרתי לא משנה מה יהיה אתה תמיד תזלזל

      מחק
    3. איזה גיבור אתה, האנונימי!! אמרת לו בפרצוף אההה??!!!: איזה גיבור אתה!!! מה אני אעשה כדי להיות גיבור כמוך??? הרי הרב שאולזון יכול לדעת מי אני כי יש מייל שלי, אם כן איך אהיה גיבור כמוך???
      מקנא בך גיבור שכמותך!!!!


      פחדן!!!

      מחק
  3. חיים על תזלזל ברבינו הקדוש.
    לא הכול אתה יודע ולא הכול אתה מבין.
    אבל למה לא שמתה תמונה של אחיו של רבינו.

    השבמחק
  4. אתם עם ה"קדוש" "קדוש" "קדוש", בלי שום בסיס, איש מכלל ישראל לא רואה ולא ראה אצלו קדושה מיוחדת שניתן לכנותו "קדוש" ו"הייליגע" יותר מאדמורי"ם אחרים. ואדרבה. הכל מגיע אצלכם מדמיון, ומכך שהוא נולד לאמו ואביו. בלי שום יסוד במציאות.

    מילא למשל מהר"א מבעלזא, ראו אצלו קדושה ופרישות, כל מי שבא במחיצתו, אך מה רואים אצלו מיוחד יותר מכל אדמו"ר ממוצע ????????????????.

    השבמחק
  5. סתם לרדת על בן אדם ולפרסם שעלה במשקל?
    מילא כשאתה מגלה איזה שחיתות של אדמור אבל איזה שחיתות שיש לו לאחרונה תאבון יתירה?
    (אני אגב נוגע בדבר שׁגם אני עליתי במשקל לאחרונה)

    השבמחק
    תשובות
    1. חלילה, כאן עסקתי בבריאות גרידא, גם אדמו"ר צריך לשמור על הבריאות, השורות אינן אמורות רק אליו הכוונה היא לכל מי שנוהגים ביותר מדי גבאים ושמשים. אם תעבור על רשימת גדולי ישראל שסבלו ומתו מניוון שרירים תבין מדוע כל כך חשוב בגיל הזה לוותר על המקל ועל עוד כמה גינוני מלכות למען הבריאות

      מחק
  6. לפני כמה שנים נזדמנו זה לצד זה הגערער רבי שליט"א והמוז'יצער רבי זצ"ל (הנחלת דן) באולם השמחות של הצרכניה של גור בבני ברק
    איתרע מזלם והמעלית לא עבדה באותו זמן באולם ונאלצו שניהם לעלות במדרגות ומי שמכיר מדובר על 4 קומות קשות
    הגרער רבי בכוחותיו הגדולים עלה מהר והתיישב, המוזיצער עלה לאט ובקושי וכשישב התנשם עמוקות הרבה זמן
    פנה אליו הגרער רבי ואמר לו "מידארף גייען יעדער טאג, סאיז זייער געזינעט, איך מעך דוס יעדער א טאג כמעט א שעה, סי מאכט לאכטער אלעס"
    המוזיצער הקשיב ושתק
    הגרער רבי סבר שהוא לא הבין וחזר על מה שאמר שוב בהדגישו ששעת הליכה זה מצויין לבריאות הגוף ויקל עליו כמו שהקל עליו
    ואז המוזיצער לא יכל להתאפק והפטיר לו "אובער וואו טרעף איך דער שעה"...
    פרשנות לסיפור מיותרת....
    רק אביא שיודעי רשומות מיהרו אח"כ לציין שמוז'יץ החזירה לגור
    שמעשה שהיה כך היה, היתה ישיבת מועצת בפולין שחיכו לכמה רבנים שאיחרו להגיע והיה כזה שקט ולא ידעו מה לעשות
    אמר המוזיצער רבי (נדמה לי האמרי אש) "אויב סאיז דו צייט מיקען זינגען א ניגון" ענה מיד האמרי אמת ואמר "דער וואס הויט צייט קען זינגען א ניגון"....
    שני סיפורים על חילופי דברים בין גערער רבי למוזיצער רבי, איך שהדורות משתנים...

    השבמחק
    תשובות
    1. סיפור דבילי ומרושע שלא היה ולא נברא !! בשעה שהולכים בדרך אי אפשר לשנן וללמוד בראש ? הא בפירוש כתוב "ובלכתך בדרך" !!!

      מחק
    2. ללא קשר כלל למעשה הנ"ל [ברור שהליכה לצורך בריאות הינה מצווה]:

      אינך צודק, כי תראה בפוסקים וספרי המוסר בהלכות וענייני תלמוד תורה, שברור שאין ריכוז בלימוד כשמטיילים, רק ש"אפילו" כשמטיילים שאז אין הריכוז והאפשרות הטובה, יש להתאמץ וללמוד אף שהוא באיכות מועטה !!

      מחק
  7. אתה סותר את עצמך!
    משה רבינו - לשיטתך - התחיל ללכת עם מקל 40 שנה לפני פטירתו, וכך נוהגים רק הרבנים של היום!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.