רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

ניפוץ השקר וטיפול שורש באותם עמי הארצות

אני מקבל הרבה מכתבים ולעיתים אני מעלה מהם, אז הנה יש לכם עוד מכתב שקבלתי והפעם מקרית ספר

לכבוד
ר' חיים שאולזון
עורך בעולמם של חרדים
 
אני כותב אליך כתושב קריית ספר שעוקב מאז פרצה הפרשה ביתד נאמן על כל הדיווחים שאתה נותן ב"בעולמם". אין לי מילים להביע את מה שאני חש יחד עם חברי, פשוט פתחת לנו את העיניים. אנחנו חיים הרבה שנים בשקר ובחושך ואפילה, הרבה יותר ממכת חושך של מצריים. ר' חיים אני מבטא זעקה וכאב של עשרות מחבריי ואלפי בני התורה. אתה מייצג אותנו וכותב את האמת, אל תרפה מהאמת המרה והנוקבת שמובילים אותנו במשך שנות דור לשאול תחתית. ציבור בני התורה מאס באנשים הללו. תעזור להוציא אותנו מתוך בית האסורים שאנו חיים בו. אנחנו יודעים שזה שקר וכולם יודעים שזה שקר רק כולם מפחדים לפתוח את הפה. המצב שלנו הרבה יותר חמור ממה שאתה מתאר. יקח לנו שנים להתנקות מהמצב אליו נקלענו.
 
אין לנו ספק שמרן גדול הדור והדרו  הגראי"ל שליט"א יוביל אותנו ממיצר למרחב ומאפילה לאור גדול.
ולך ר' חיים שאולזון, אנא ואנא אל תירא ואל תיחת כי אתה גיבור החיל המשך לחשוף את השקרים, המשך להלחם בחושך הגדול. ובשם החברים אנו מודים לך על כל הדיווחים והאמת שחשפת ואין לי ספק שיש לך חלק גדול בניפוץ השקר וטיפול שורש באותם עמי הארצות, והגדלת דגל התורה וכבודם של גדולי ישראל. ולסיום תדע לך שכל ידיעה שאתה כותב זוכה לחשיפה רבה מאד וכולם מדברים מה כתב היום "בעולמם", ולכן חשוב שתמשיך במאבק החשוב שלנו.   
 
בברכת התורה
רבנן ותלמידהון
 
חיים יוסף ע.
קריית ספר

אני מסכים שתפרסמו את המכתב אך ללא שמי המלא מטעמים מובנים

9 תגובות:

  1. תביא לנוו משהו עסיסי על גור הציבור צמא להכות בהם ולא איזה מכתב של יחד מקרית ספר

    השבמחק
  2. גם אני מצטרף להנ"ל
    ואם יש דבר טוב שהאינטרנט עשה.
    אז זה זה
    שאפשר לשמוע עוד דעה ואתה לו נקרא חילוני.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה דוקא על גור, אנחנו לא נגד גור הבלוג משרת מטרה כללית ואינה נגד מישהו, אני בעד כולם ונגד כולם, כשעושים טוב אני בעד כל מי שעושה טוב, וכשעושים ההיפך מן הטוב אני נגד מי שעושים כך

      באשר לגור, לולא הם היו מטילים אימה ופחד על הציבור עד כדי שמפחדים לדווח אפילו על דברים פשוטים שלא צריכים לפגוע באף אחד לא היה לי כל ענין בזה, שאחרים יעשו מלאכה זו. כל הסיבה שפתחתי בלוג זה לקיים את הבמקום שאין איש. אני בא למלאות חלל, אסור שיהיו מי חסינים כאילו שלהם מותר לכתוב על כולם ועליהם אסור, אין דבר כזה ולא יהיה. כולם שווים לכל מצב, ומה שמותר לאחר מותר גם להם, ומה שאסור לאחר אסור גם להם

      אני מתפלל ליום שעל גור יהיה רק דברים חיוביים לכתוב, זה יקרה לאחר שיבינו כי שגו בשנים האחרונות. הטקטיקה הישנה של להשתמש בכח במקום במח נכשל, עדיף לעבור לעבוד עם מח, עם זה הם יצליחו הרבה יותר

      מחק
  3. חיים אני רוצה צילום של המכתב יש לי הרגשה שאתה כותב המכתב

    השבמחק
  4. ר חיים אני בזעם עצום עליך!.

    הייתי מצפה למינימום של התחשבות בישיבה הגדולה בעולם.

    היה בחור מפוניביץ שכתב דברים כדרבונות בעקבותיו בא בחור מסלבודקא שהרווה את נפשינו בדברי אלוקים חיים .

    אבל בדיוק בקרית ספר העיר שבה יש סניף לישיבת מיר שמכניסה בכיס האחורי את פוניביץ וסלבודקא ובכל זאת אתה מתעלם ממנה ובמקום לדבר בשם אחד מתלמידיה אתה בוחר להביא דעה של סתם בעה"ב פשוט.

    בוש והכלם לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. לזכותם של ישיבת מיר אכתוב כי באותם השנים של הרב שך הם עדיין לא היו בקרית ספר. וכשהיו רק בירושלים היה להרב שך מתחרה רציני ושמו מרן הגאון האדיר שר התורה רבי חיים שמואלביץ זצ"ל שהכרתי אותו אישית, גדלותו היתה שהיה בו תורה ומוסר, לא כבדורנו ראשי ישיבות לומדים אבל רחוקים ממדות טובות אין בהם מוסר, משגיחים כל כולם מוסר אבל אין בהם תורה. ר' חיים היה בו את שניהם וזה היה נדיר בדורות האחרונים. הרב שך חשש להתחיל עמו

      כאן אספר לך שבין מנחם פרוש לשלמה לורנץ היתה מלחמה גדולה למי גדול שהוא גדול יותר, לורנץ נופף עם הרב שך ומנחם פרוש עם ר' חיים שמואלביץ, כך שמיר ופונוביז' עמדו משני עברי המתרס ובהם ב"ה לא פשה הנגע של הרב שך, לשם לא החדירו את העיתונות וזו הסיבה מדוע נתי גרוסמן לא אוהב אותם ובעיתונו לשעבר היה מכנה את ישיבת מיר 'ישיבת מחסה לשפנים'

      מחק
  5. ר חיים אל תרד לרמה של הלץ הזה אתה עושה מלאכתך נאמנה!

    הוא זורק טיפה של ליצנות ומקרר את כולם ובתגובתך אליו אתה נותן לו כוח ולמרות הפתיחות שנהוגה באתר לדעתי זה מוגזם להשאיר תגובות של לצים שוחרי מדון ואני משאיר זאת לשיקול דעתך.

    ואליך ליצן אנונימי אל תטיף על כבוד התורה וישיבותיה, כאשר אתם הורסים כל חלקה טובה שועלים מחבלים בכרמים.

    ר חיים כותב כל הזמן דברים נכונים כן גם כשהוא מדבר בשם הבחורים מפוניביץ, גם הפוסט עם הבחור מסלבודקא, וגם כאן שהוא מביא כביכול מכתב של תושב קריית ספר, כל הדברים שנכתבו כאן הם דברים נכונים ומאומתים לחלוטין וכאשר הוא מחליט על שיטה מסוימת שהיא לא נכונה הוא מעיר לה באופן מבוקר ולא כמוכם ש..

    נכון ל ר חיים יש פה מעט חריף אבל דעתו היא דעת תורה הוא תלמיד חכם ו"מבין" וגם קצת בנדיט, לא נורא כמו כולם גם לו מותר לעשות טריקים.

    ואם לא נאה לך שכתב עובדות נכונות רק בשל העובדה שזה בשם אחרים כי אתה חושב שיש כאן מעשה נוכלות, כלך לך אצל בחדרי חרדים או כיכר השבת ואל תדרוך כאן כי אתה מקרר כעמלק בשעתו.

    האתר הזה זה לא סתם אתר חדשות חרדי.
    לאתר הזה יש מטרה לאחד את עם ישראל תחת המנהיג האמיתי, ותסלח לי על המילים אבל בדברים שאתה כותב אתה גורם לפירוד בעם ישראל
    ןחותר תחת כסאו של גדול הדור.

    השבמחק
  6. איך מצלמים מאימייל? עושים צילום מסך. אני מתפלא שר' חיים לא יודע זאת...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.