רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

הראב"ד הרב שטרנבוך יוצא בדברים ברורים נגד ר' דוד שמידל וקובע כי הוא שקרן

אין עוד צורך להכנס לפרטים ולפרטי פרטים כשיש לנו רשימה של כל כך הרבה רבנים הקובעים בצורה הכי ברורה כי ר' דוד שמידל משקר, הוא לוחם מלחמה לא כשרה, וכי כוונותיו אינן כשרות. בעבר האמינו כי כל מלאכתו קודש הוא מתכוון רק לשם הצלת קברי ישראל, היום ברור כי אין זה עוד הצלה כלל, מדובר בעסק שמגלגל מיליונים והוא אינו רוצה לוותר על כך

מצאנו לאחרונה שוב שורה של מקרים אשר בהם בית הדין של 'העדה החרדית' מינו מפקח משלהם, וועדת רבנים שתטפל בכל בעיה, ואף מינו רב מקומי (הרב קופשיץ) שיפסוק ויכריע בכל שאלה, ומי שקראו למלחמה הם 'אתרא קדישא' ועד כדי כך שבאו להפגין היכן ש'העדה החרדית' הציבה מפקח משלה

ועתה ראו עד להיכן הגענו, למרות שר' דוד שמידל טוען שהוא חזון איש'ניק הרבנים ניסים קרליץ וחיים קנייבסקי יצאו נגדו וקבעו כי הוא לא צודק. ואם זה לא מספיק אז הנה הוא חטף היום את מכת המכות מכתב מר' משה שטרנבוך שקובע כי הוא שקרן

האם צריך יותר מזה בשביל להגיע למסקנה שמשהו לא בסדר בארגון הזה ששמו 'אתרא קדישא'? אם הם טוענים כי מעשיהם לשם שמים וכי ידיהם נקיות מגריפת כספים מקבלנים, מדוע הם חוששים להתייצב בפני הרבנים ולהוכיח אחרת. האם הרבנים ניסים קרליץ, חיים קנייבסקי, ומשה שטרנבוך אינם מספיק טובים בשבילו?

על הקורה בנושא זה כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2012/08/blog-post_12.html

4 תגובות:

  1. יש לי בקשה כללית[בלי קשר לכתבה זו!פשוט בחרתי את ראש העמוד]אם תוכל לסדר שהתגובות יהיו לפי הסדר !כי לפעמים כשיש הרבה תגובות קשה למצוא את התגובות החדשות וצריך לעבור על כולן למרות שיש תאריכים
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. אסביר לך כאן איך זה עובד

      התגובות עשויות בקבוצות, כשאתה מגיב על מה שכתב זה שלפניך אל תפנה לתגובה חדשה, אלא תלחץ על ההשב שבתוך התגובה הקודמת, ככה כל נושא נשמר לעצמו, אחרת כשכמה מגיבים אינך יודע מי מגיב על דברי מי

      רק בתגובה חדשה שאינה קשרוה לקומת תלחץ על ההגב האחרון

      מחק
    2. ראשית תודה על ההתייחסות זה מדהים שאתה מיד עונה ובסבלנות ובכבוד
      ולעצם הענין אני [ונראה לי שכך הרבה]קורא בעיקר אך מאוד מתעניין בתגובות[ונראה לי שרבים מהקוראים כך]ופחות כותב אך זה יותר לענין אם כתבה שמעניינת אותי ואני שם במועדפים ורואה שמהפעם האחרונה לדוגמא היה 40 תגובות וכעת 60 תגובות שלא לדבר על כתבות שמעל 100 זה קצת מעצבן לחפש
      ושוב כל הכבוד שאתה עונה ונותן הרגשה של כמו שאומרים "בגובה העיניים" ובלי התנשאות
      וגם אם לא תוכל לשנות או תחליט להשאיר
      עצם הענין שענית כבר עושה הרגשה טובה
      תודה

      מחק
    3. הבעיה היא עם תגובות של מי שלא מודעים לאיך שזה עובד מגיבים על משהו ולוחצים בלחצן של תגובה חדשה וזה משבש את הסדר

      אני מחפש דרך איך לשנות דברים, טוב שאתה מעלה את הנושא, הטכנאי שלי ינסה לחפש פתרונות לענין

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.