רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

בני, הזהרתי אותך שהגולם יקום על יוצרו

תלמיד פונוביז' כותב:

אני חוזר לגיחה קצרה לכתוב בלוג, מהסיבה הפשוטה, להוקיר ולהעריך את מי שהכרתי שנים רבות, ר' בני רבינוביץ מכתבי יתד נאמן. למי שאינו מבין ולא נמצא בנבכי העניינים, אין לו מושג מה המשמעות של הדברים שאמר בני רבינוביץ על השחיתות והפשעים שביצע נתי גרוסמן ויעקב לבין נגד גדולי ישראל. כיצד הפושעים הנכלולים הללו (שיש לי ספק בכלל האם הם בכלל שומרי מצוות) הפכו את גדולי ומאורי הדור למרמס, כיצד תחת המטריה "הקדושה" של יתד נאמן נעשו כל הפשעים, וציבור בני התורה היה שבוי בידי חבורת נוכלים.
 
כשכתבתי את הדברים במשך כמה חודשים בבלוג, חלק מהקוראים כאן גיחכו, אחרים בכלל "חשדו" שר' חיים שאולזון הוא הכותב את הבלוג, הם לא האמינו ש"תלמיד פוניבז'" ידבר דברים כה ברורים, אבל היום אחרי הדברים שאמר בני רבינוביץ, שהסכים "לצאת מהארון" ולחשוף את פרצופו המרושע והאכזר של גרוסמן שהיתל בגדולי ישראל, רואים שכל מה שכתבתי היה פתיח לצונאמי שיבוא ואנשים יגידו את הדברים. ציבור בני התורה השתחרר מהעבדות ביום שנתי גרוסמן הועף מיתד.
 
רק היום  אנשים מבינים עד כמה יום חג הוא לבני התורה אותו יום שגדולי ישראל הוציאו את הזבל ממשרדי יתד ברחוב ז'בוטינסקי.  ואני שמח שתרמתי את התרומה הצנועה שלי והביטוי של רבבות בני התורה לשמחה הגדולה של "וטהרו את מקדשיך", של מלחמת קודש במתיוונים ובקנאים שעושים מעשי זמרי (ביליארד, מועדונים וכו' וכו') ומבקשים שכר כפנחס.
 
בני רבינוביץ, אני יודע שלא היה קל לך להגיד את הדברים הקשים, רוב האנשים מעדיפים גם במצב הזה להיות ניטראליים, ולא לתת פומבי לדברים, ודווקא בשל כך אני חושב שאתה ראוי להערכה גדולה מאד. ואין לי ספק שהדברים של בני יביאו לפרוץ את הסכר, ויקל על רבים להשתחרר מטראומת גרוסמן ולבין.
אבל דווקא לאחר שאני משבח באמת ובתמים את ידידינו ר' בני, אני חייב להזכיר לו שיחה נוקבת שניהלתי עימו לפני קרוב לעשרים שנה, ממש בעלייה לגבעת הישיבה ברחוב חפץ חיים. הזהרתי אותו שהגולם (קרי: נתי גרוסמן) עוד יקום על יוצרו. אמרתי לו "תקומו תזעקו הוא יחריב את עולם התורה", מה שעושים היום לר' דוד יעשו לגדולי ישראל האחרים והכל תחת המטריה של הרב שך.  בני הסכים איתי, אבל היסס, הוא היה אז צעיר מלא אמביציה למחלוקות אחרים, אבל לא היה לו את האומץ הנדרש.
 
מי יודע עד כמה נצליח לתקן את הנזקים שעשה נתי גרוסמן בהשראת הרב שך והחורבן שהמיט במשך שנות דור על הצעירים. אבל ברור לי,  בני רבינוביץ, מי שקלקל יכול גם לתקן. הדברים הנחרצים שאמרת על סימפטום המחלה שהיה ביתד נאמן לפני ה"תיקון גדול,  הם חצי תרופה.
 
זה שעה של חשבון נפש נוקב לאן התדרדרנו, איך אפשרנו למחוצפים לרמוס את גדולי ישראל, להרוס כל חלקה טובה ביהדות החרדית, לתת לאנשים שמצבם הנפשי לא ברור להנהיג את עולם התורה.
 
בני רבינוביץ, אני מבקש ומתחנן אל תדרכו במקום. תתנערו מכל הדרך הקלוקלת שהנחיל לנו נתי גרוסמן. כיבוד גדולי ישראל ואחדות המחנה פנימה היא הערובה לשמירה וקיום עולם התורה. את דרכו המחוצפת של גרוסמן נשאיר לעדת קורח ב'הפלס'.
 
ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר.

9 תגובות:

  1. תלמיד פוניבז'

    האם קבלת את אישור גדולי ישראל לכתוב את הבלוג? הבטחת לחזור רק בכפוף לאישורם.....

    השבמחק
  2. לאנונימי המגיב מספר 1 אתה וחביריך קובעים מי הם גדולי ישראל אז גם אני מרשה לעצמי להגדיר אותי ואת חיים שאולזון לגדולי ישראל ואנו מאשרים לו להמשיך לכתוב בלוגים בדיוק כמו לעורכי הסילוף

    השבמחק
  3. אין לי טענות, רק שאלתי האם אכן הוא קיבל את אישורם של גדולי ישראל לכתוב את הבלוג, כפי שהוא הצהיר בבלוג הפרידה שלו לפני שבועיים

    השבמחק
  4. בני רבינוביץ' עליך נאמר יש קונה עהולמו בשעה אחת. זה שעמדת בחזית למען גדולי ישראל, וחשפת את השקר, תקבל את שכריך משמיים. חזק ואמץ!!

    השבמחק
  5. חחחחחחחחחחחחחחחח הפעם הסרחת ובגדול ''תלמיד'' ''פונוביז' חבר האדם הכמעט מושחת ביותר זה בני העבריין רבינוביץ ואתה לא תלמד אותנו מה הדג רקק הזה עשה. זה שהשועל ראה ששברו לו את הקן ומחפש מכסה אחר לא אומר שחזר בו ממש לקרוא ולא להאמין כמה טמטום בכתבה אחת

    השבמחק
  6. לא אתפלא אם תלמיד פונוביז זה בני רבינוביץ בכבודו ובעצמו רק אגיוט כמוהו יכול לכתוב את השטויות הללו

    השבמחק
    תשובות
    1. בני דבינוביץ לא יכול להיות התלמיד מפונוביז למי שיש ל הבנה עליו והכרה אותו

      מחק
  7. אכן נודע הדבר

    תלמיד פוניבז' זה לא אחר מאשר בני רבינוביץ. אם שמתם לב אותו סגנון של תלמיד פוניבז', דיבר בני רבינויץ בפאנל נגד נתי גרוסמן. אבל בדיוק אותו סגנון. לכן לפני הפאנל הוא סגר את הבלוג לכמה ימים, וכעת כדי לפאר ולרומם את עצמו, הוא שוב הפציע ובמשחק הפוך על הפוך הוא הציג את עצמו בבלוג כמי שמציל את בני התורה.

    אמרתי לחבריי מיד שהסנון זה לא שאולזוני אלא של ליטאי. זה קלאסה בני רבינוביץ. הוא משתף פעולה עם בחדרי ועם שאולזון. כל האמצעים כשרים בשבילו להלחם בנתי גרוסמן. בני רבינוביץ מעולם לא היה חכם ותמיד משאיר טביעות אצבעות גסות.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.

    השבמחק
  8. לא להאמין כשם שהים אותו ים הליטאים זה אותם ליטאים לא יעזור חמור נשאר חמור. איך אפשר להגן על רשע כזה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.