רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

חוצפתו של יענקל ליצמן - התיישב בשורת ה'גדולים' ושכח כי הוא בסך הכל עסקן

הכינוס בירושלים השאיר הרבה צלקות, אחת מהם, רבים ישבו ותמהו מה לר' יעקב ליצמן עם גדולי ישראל, ממתי הוא נמנה על הגדולים

כל העסקנים בלי יוצא מכלל כולל משה גפני ואורי מקלב ישבו בשורה מכובדת של עסקנים. אפילו ר' מאיר פרוש שהיה מנחה האירוע לא העיז להתיישב בשורה הראשונה והקידמית שמיועדת היתה לגדולי ישראל, ומי העיז והתיישב שם לא אחר מר' יעקב ליצמן, הוא ישב לצידו של ר' נחום רוטשטיין

נכון, ישנם האומרים כי ר' יעקב ליצמן הוא היום הרבי בגור הוא המחליט ועל פיו עושים. אבל אם כבר אז מתחבאים מאחורי הקלעים ולא מתיישבים בקדימה שהכל יידעו שאתה הרבי

10 תגובות:

  1. אם הגדולים נהיים עסקנים אז העסקנים נהיים גדולים

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מאה אחוז צודק!
      רק הגדולים כמו מוהר"ר מאיר פורוש ומוהר"ר מוישה גפני ומהור"ר מנחם לייזער מוזעס ומהור"ר שרול אייכלער - הם הם הראויים לשבת על במה של גדולי ישראל במעמד הגדול...
      תסתכל פעם הבאר בכללללל התמונות לפני שאתה כותב!!

      מחק
    2. אולי תציג תמונה של מי שהזכרת שישבו בשורת הגדולים? אני עברתי על מאתיים תמונות לפחות ומצאתי כי מי שהזכרת לא ישבו בשורת הגדולים. ליצמן הוא היחידי שהתיישב בשורת הגדולים

      מחק
    3. אדון יקר
      אני הייתי באירוע!!
      וישבו בבמה בשורה שניה, ליד ליצמן, מוזס ואייכלר וכו!!
      יכול להיות שלא ראית תמונה כזאת אבל מה זה מפריע לך לכתוב ....
      וכי זה עולה לך כסף להשמיץ אנשים?

      מחק
  2. הרב שאולזון אתה פשוט טועה. אני הייתי שם, דבר ראשון זו לא היתה השורה של גדו"י שישבו בשורה התחתונה, אלא שורה אחת מעל.
    דבר שני, ליצמן ישב באותה שורה של פרוש. נקודה. כל אחד מצד אחר של דוכן הנאומים.
    דבר שלישי, מידיעה, כל מקום שם נקבע מראש בידי אנשי פרוש ודגל. ליצמן לא בא על דעתו לשבת שם, אלא הוזמן מראש למקום הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אודה על האמת איני יודע עדיין בתגובות איך מעלים תמונות, אם זה היה אפשרי הייתי מעלה תמונה איך שיענקל ליצמן יושב לצידו של ר' נחום רוטשטיין שישב בשורה הראשונה שם ישבו רק גדולי ישראל לא עסקנים

      נכון שהוא זז מאוחר יותר לשורת העסקנים אבל הוא ישב שעה ארוכה לצידו של ר' נחום רוטשטיין

      ובאשר לנושא עצמו העליתי את מה שמי שהיו שם טענו, וכך מסרו לי, לי אישית זה לא מפריע כלל היכן הוא התיישב

      מחק
    2. אסביר לך איפה הטעות שלך
      הרב רוטשטיין ישב בתחילת הערב בשורה השניה, ורק לאחר שהגיעו גדו"י ירד למטה כי היה אמור להקריא את ברכת רבו.
      התמונה שאתה ראית היא מהחלק הראשון כנראה. אמנם היו בשורה הזו רבנים אבל מה שקרוי 'דרג ב'. ליצמן לא היה העסקן היחיד שם.

      מחק
    3. יכול בהחלט להיות שאתה צודק, אבל זה הרושם שנוצר מן התמונה מפני שזה היה הקדימה לא ראית שורה של מי שיושבים לפניהם

      מחק
  3. לא נראה לי שאתה מעריץ ר' נחום רוטשטיין
    (מדוע את ברכת הרבי מגור הביא ה'מזוייף מתוכו' ולא ר' שאול אלתר או אחד מבני הרבי?) אז זה מתאים למר ליצמן להתיישב לידו

    השבמחק
    תשובות
    1. שניהם גרמו נזק רב לרבי בכל הקשור ליחסים המשפחתיים בתוך גור

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.