רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

החלפת הצורות של חלאת האדם

בשבוע שעבר בבית המשפט
מדובר ברוצח פשוטו כמשמעו. גם אם נקבל שהוא קצת - ואולי הרבה - משוגע, ובכל זאת מדובר ברצח מתועב שחייב להחריד גם אחרי שהגיעו עמו לעיסקת טיעון לפיו יישב 40 שנה בכלא

מה שמעניין איך שהוא החליף צורות, הוא נעצר עם כיפה שחורה, בבית המשפט הוא עשה צעד מעניין רצה למנוע חילול ה' והסיר את הכיפה שיחשבו כי מדובר בחילוני. אבל משום מה הוא חזר בו והחליט לגדל זקן ולהיראות כמו יהודי חרדי והלביש כיפה שחורה על ראשו

מה קרה, מה גרם לו לשינויים האלו?

15 תגובות:

  1. התשובה היא בראש הכתבה: פשוט הוא משוגע,אמנם מסוכן ורוצח, אך מכלל משוגע לא יוצא.
    במה כבודו רוצה שמשוגע יתעסק, במאמרי הריי"ץ?
    הוא עסוק ב"פושט צורה ולובש צורה" ולא בדיוק מהפן הפילוסופי...

    השבמחק
  2. ומה קרה לך שפתחת בלוגים שחורים

    השבמחק
    תשובות
    1. העיצוב לא גמור קצת יותר מאוחר אשנה את זה, אני מחפש את מה שמתאים לצימוקים, זה טוב בינתיים בשביל למלאות אותו בחומר

      מחק
  3. ר׳ חיים,
    אני מבקש ממך להוריד את הפוסט ״משפחת קלצקי מתנחמים בבן זכר״ ,יום חמישי, 2 באוגוסט,
    הפוסט הזה שקר!!!!! לא נולד למשפחת קלצקי ילד!!!!
    אני מכיר את ר' נחמן אישית ויודע שזה פגע בו מאוד! עשרות טלפונים הגיע למשפחתם לברכם במזל טוב
    ביררתי אצל כמה אנשים איפה שמעו וכולם אמרו "ראיתי בבלוג של שאולזון"
    עליך לבקש סליחה מר' נחמן המספר שלו 7189721210

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לקחתי את זה מהדיילי ניוז שם זה היה כתוב, לא הייתי מאמין שהם יפרסמו דבר כזה מבלי שהם בדקו

      זה היה כתוב בכמה מקומות ביניהם ראיתי את זה גם בCOL ועוד כמה מקומות, ולכן קשה היה לי להאמין שכולם טועים. מתברר שכולם לקחו את זה מאותו מקור

      מחק
    2. תוך חצי שעה כלום הורידו חוץ מאתה
      אני יושב פה ומחכה שלפחות עכשיו תוריד את זה

      מחק
    3. בשביל להוריד תשלח לי לינק לספוט
      או תשלח תאריך
      או כותרת של הספוט - מספיק אפילו מילה אחת שהיה בכותרת וזה עולה מיד
      אחרת זה לוקח לי הרבה זמן למצוא

      מחק
    4. ״משפחת קלצקי מתנחמים בבן זכר״ ,יום חמישי, 2 באוגוסט,

      מחק
    5. תודה בעוד כמה דקות זה יתוקן

      מחק
    6. תיקנתי, תעבור על הדברים אם אתה חושב שמשהו החסרתי וצריך תיקון תודיע לי

      מחק
    7. תודה
      החשבון הנפש ובקשת סליחה אני מקווה שגם תעשה

      מחק
  4. אני מחכה כבר שעתיים. אין לך מספיק זמן למחוק?
    רק לעבודת הקודש של השמצות יש זמן?

    השבמחק
  5. מה שמעניין הוא שבנוסף לגידול הזקן הוא גם גידל כרס לתפארת, הוא ממש השמין בצורה משמעותית, הבן אדם קיבל תיאבון! פה יושבים משפחה ואבלים על בנם שלעולם לא יחזור והרוצח יושב ואוכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשבילו אולי זה בית מלון ללא דאגות ופרנסה, אין לו ילדים ומשפחה, בבית הסוהר דואגים להכל, ובשביל לחיות לבד אולי זה יותר טוב מבחוץ היכן שיצטרך לדאוג לעצמו

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.